آسمان نیلی

WolframAlpha موتور جستجویی است که هدفی متفاوت با موتور جستجوهای معمول دارد...


ادامه مطلب
نوشته شده در جمعه 6 اسفند 1385برچسب:,ساعت 12:2 AM توسط نازی| |

در این ترفند قصد داریم به معرفی یک روش کاربردی بپردازیم که با بهره گیری از آن میتوانید کانکشن خود را طوری تنظیم کنید که به هیچ گاه اشغال نشود ؛ بدین شکل که به هنگام تماس به خط تلفن شما ، میتوانید از اینترنت خارج شوید و پاسخ تلفن را بدهید. البته برای این کار باید خط شما قابلیت پشت خطی را داشته باشد.


بدین منظور:
1- از منوی  Start  وارد Control Panel شوید.
2- سپس وارد Network Connections شوید.
3- کانکشنی که با آن به اینترنت وصل میشوید را انتخاب کرده و بر روی آن راست کلیک کنید ، سپس Properties را برگزنید.
4- در پنجره باز شده به تب Advanced بروید.
5- از قسمت پایین ، دکمه Settings را برگزنید.
6- در پنجره جدید باز شده دکمه Edit را بزنید.
7- باز هم در پنجره جدید ، در کادر خالی عبارت Call Waiting را وارد نمایید.
8- در پایان تمام پنجره ها را OK کرده و خارج شوید.

اکنون در صورتی که در اینترنت باشید و کسی با شما تماس بگیرد ، با پیام Call wating now active روبرو خواهید شد.

لازم به ذکر است که باید برای بهره گیری از این سرویس ، مودم شما از Voice پشتیبانی کند و اینکه سیستم های مخابراتی برخی از مناطق امکان این کار را ندارند. همان طور که ذکر شد خط شما نیز باید قابلیت پشت خطی داشته باشد.

نوشته شده در پنج شنبه 5 اسفند 1385برچسب:,ساعت 8:19 PM توسط نازی| |

همكاران سيستم- محققان دانشگاه استنفورد ثابت كردند که مي‌توان سرعت انتقال اطلاعات در شبکه‌هاي اطلاعاتي را بدون نياز به هر گونه فرکانس اضافي تا دو برابر افزايش داد. اين اتفاق مي‌تواند نسل نويني از شبکه‌هاي بي‌سيم را با سرعت بسيار بالا به وجود آورد.
مخترعان اين شبکه جديد، فناوري خود را «آسان و اثربخش» معرفي کرده‌اند و توضيح داده‌اند که فناوري به جاي دو آنتن در استاندارد بي‌سيم 801.11n بر پايه سه آنتن مجزا عمل مي‌کند. فناوري جديد اين امکان را فراهم مي‌کند که در فرکانس کنوني ارتباط به صورت کامل و با سرعت بالاتر برقرار شود و کاربر بتواند به صورت همزمان به ارسال و دريافت اطلاعات بپردازد.

طيف فرکانس‌هاي راديويي اين روزها بسيار پيشرفته شده‌اند و بدون آنکه نياز به افزايش فرکانس درآن‌ها باشد، مي‌توانند سرعت ارسال و دريافت اطلاعات را بالا ببرند. زماني که يک طيف راديويي فعاليت خود را آغاز مي‌کند، انتشار اطلاعات توسط آن بسيار قوي‌تر از دريافت سيگنال‌ها صورت مي‌گيرد. اين فرايند مانند گفت‌وگو ميان دو فرد است. زماني که شما در حال صحبت کردن هستيد، گوش دادن به صحبت‌هاي فرد مقابل غيرممکن است. اين فرايندي است که از پيدايش راديو تا امروز دنبال مي‌شده است. اما فناوري جديد به گونه‌اي است که مي‌توان به صورت همزمان به ارسال و دريافت اطلاعات پرداخت.
به علاوه، اين فناوري سرعت دريافت و ارسال اطلاعات و سيگنال‌ها را تا دو برابر نسبت به فناوري پيشين افزايش داده است.

نوشته شده در چهار شنبه 4 اسفند 1385برچسب:,ساعت 1:52 PM توسط نازی| |


Power By: LoxBlog.Com